CRM ( Müşteri İlişkileri Yönetimi )

CRM, Customer Relationship Management kısaltması olarak bilinirken dilimize Müşteri İlişkileri Yönetimi olarak çevrilmiştir. Sürekli excel dökümanları arasında boğulmaktan sıkıldıysanız ve tüm kayıtlarınızın güncel bir biçimde elinizin altında durmasını istiyorsanız gelin sizleri Argede CRM ile tanıştıralım.

CRM'in Faydaları Nelerdir?

• Daha iyi müşteri servisi veren bir şirket olabilirsiniz.
• Müşteriye daha hızlı ve doğru cevap verebilirsiniz.
• Ürünler arası çapraz satışların miktarını artırabilirsiniz.
• Satış tekliflerinizin daha hızlı ve daha yüksek oranda siparişe dönüşmesini sağlayabilirsiniz.
• Pazarlama ve satış süreçlerinizin hızlı ve anlaşılır olmasını başarabilirsiniz.
• Yeni müşteriler bulmak ve yaratma imkanı edinebilirsiniz.
• Müşteri karlılığının artmasını sağlayabilirsiniz.

Argede Bilişim Teknolojileri CRM yazılımını firmaların ihtiyaçlarına uygun geliştirmelerle firmalara özel CRM yazılımı hazırlanmaktadır. Ayrıca müşteri takip sistemi içerisinde müşteri siparişlerinin kontrolleri için de ek yazılımlar oluşturmayı sürdürmektedir.

Rapor Modülü
• Pazarlama ekibinin sisteme bağlanıp müşteri hakkında yorum ekleyebilmesi
• Raporlar ile firmaların detaylı olarak bilgilerini saklayabilme
• Firma bazlı rapor sorgulama

Teklif Modülü
• Pazarlama ekibinin sisteme müşteri tekliflerini kaydetmesi
• Pazarlama ekibinin tekliflerinizin durumunu sorgulaması
• Firma bazlı teklif sorgulama

Sipariş Modülü
• Gelen siparişlerin anlık olarak ilgili kullanıcılara iletilmesi
• Stokta kalmayan ürünler için alarm sistemi. (Tedarik Bildirimi)
• Müşteri siparişlerinin yönetimi
• Günlük sipariş raporlama
• Onaylanan ve onaylanmayan siparişleri görüntüleme

Firma Kayıt Modülü
• Firma kayıt girişi
• Firma yetkiliklerini görüntüleme
• Firma siparişlerini görüntüleme
• Firma hakkında dökümanlarını ekleme

Ürün Kayıt Modülü
• Ürün ekleme
• Ürün gruplandırma
• Ürün güncelleme

Faaliyet Modülü
• Takvim faaliyetlerine etkinlik ekleme
• Takvim faaliyetlerine görev ekleme
• Takvim faaliyetlerine aktivite ekleme
• Takvim faaliyetlerine kişiye özel aktivite ekleme

Takvim Modülü
• Takvime etkinlik oluşturma
• Kullanıcıların etkinliklerini görebilme

Admin Modülü
• Kullanıcı oluşturma
• Kullanıcı loglarını görebilme

Analiz Modülü
• Sipariş analizi
• Ürün satış analizi
• Firma sipariş analizi
• Bölge sipariş analizi

Ek Bilgiler
• Sınırsız kullanıcı ekleyebilme
• Anasayfada etkinlik takvimi gösterimi
• Anasayfada gün içerisinde gelen siparişlerin görüntülenmesi
• Anasayfada oluşturulan kısayollar ile CRM'in etkin halde kullanılabilmesi
• Her modüldeki raporlamaları Word, Excel, PDF... dökümanları halinde oluşturabilme
• Kullanıcının kendi iş ajandasını oluşturabilmesi
• Gelişmiş arama menüsü

Tüm bu modüller ve modüllerin sağlayacağı avantajlar ilginizi çektiyse Argede CRM için DEMO talebinde bulunabilir, görüş ve önerilerinizi iletebileceğiniz uzman ekibimizden takıldığınız ve sormak istediğiniz bir çok soruda destek alabilirsiniz.

Sunum İsteyin
Sunum İsteyin

Aklınızdaki projeyle ilgili sunum isteyin ve ne yapacağınıza daha kolay karar verin.

Sunum İsteyin

Destek Talebi
Destek Talebi

Ürünlerimizle ile alakalı bilgi ve teknik destek talebinde bulunabilirsiniz.

Oturum Aç

Staj ve Kariyer
Staj ve Kariyer

Çeşitli departmanlardaki ihtiyaçlarımız için başvurun, siz de ekibimizden biri olun.

Dosya Yükleyin